Jnster: the story of an outdoors enthusiast in NYC and wherever he wanders...

Sunday, February 05, 2006

Back in NYC!

and safe!!

A night of bus transferred us from Arequipa to Lima, and a shorter night of direct flight teleported us back home... Strange feeling...

Couldn't climb the Chachani once again, because of harsh weather conditions (Elise almost froze ;) )

Not too dispointed knowing that we successfully climbed the Lascar and also seeing what tragic event happened to JC Lafaille, the best French alpinist (www.jclafaille.com ). Ok, no comparison can be made but it simply means that the mountains is just too strong at times....

5 Comments:

  • hello !
    Alors il a beaucoup plu? tous les jours? Dans le sud Lipez il pleut moins quand même, parce que quand on voit vos têtes de glaçons, j'ai froid!! brrr...

    By Anonymous Anonymous, at 2/06/2006 2:57 PM  

  • Welcome back!

    By Anonymous Anonymous, at 2/06/2006 3:50 PM  

  • Veinard!
    Veux y aller moi en Bolivie! Et dans les montagnes z'aussi! Les photos ont l'air chouettes, je regarderai ça dès que j'aurai une connexion internet digne de ce nom (donc pas avant quelques mois...)

    Bon: après cette provocation flagrante, je ne vais pas rester sans réaction et je vais bientôt dévoiler la suite des projets de voyages... On peufine ça avec Shirley et ça va sortir d'ici dix jours sur notre site... Et là y en a qui vont baver, nyak nyak nyak!

    By Anonymous Anonymous, at 2/09/2006 5:42 AM  

  • safe, safe, safe... c'est vite dit ;o)
    sur les photos, on a l'air quasi morts congeles!!!

    By Anonymous Anonymous, at 2/10/2006 7:30 PM  

  • Ouais, je suis fiere de notre provocation flagrante, et j'attends avec impatience la contre attaque de Genest en Asie!

    Au fait, t'inquite pas, la Bolivie faudra qu'on y retourne apres ce voyage qui nous a donne une idee des possibilites :-)

    By Blogger Jn, at 2/10/2006 8:03 PM  

Post a Comment

<< Home